google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Det er ikke dig, det er mig – Uden Relevans

21. okt. 2013

Det er ikke dig, det er mig

Man vokser og lærer hele livet, var det Kierkegaard der sagde " livet forståes baglæns men leves forlæns"? eller var det Benjamin Button?

Anyway, Burberry din gamle skøge, jeg slår op! I "mit" hemmelige Burberry outlet i Hackney, hvor ingen normalt tør komme, eller har lyst til at komme, er der dukket to outlets mere op. Det betyder horder af nyrige kinesere alle vegne, samt en fordobling af priserne. Ting der før kostede 9-12 pund koster i dag 21 til 25 pund, altså tæt på normal retailpriser. Det er sgu ikke værd at risikere liv og lemmer ved at tage til Hackney for at spare 15% på Burberrykluns!

Tilfældig faldt jeg over Primark i stedet, det er en slags Daells Varehus, kun med tøj. Jeg kan nævne fem par sokker for 2 pund. Tre boksershorts for 5 pund og så videre. Alt er svinebilligt, men tilgengæld er køerne ligeså lange som Lars Løkkes bilag. Det tager op til 40 minutter at få lov til at betale.

Den sidste nye mode i London til jer hunner? Stramme halvgennemsigtige yogapants, gerne med en hvidstribet mormortrusse indenunder, så den kan ses igennem buksen. Varianter med g-strenge såes også. Kasketter med "Boy" påskrevet, samt korte jakker var også in. (Garanteret så man bedre kan se den moderigtige yogabuks.

Det var alt fra London denne gang.

0 kommentarer:

Send en kommentar