google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Så blev alt jo godt igen! – Uden Relevans

24. sep. 2013

Så blev alt jo godt igen!

Et kort formdyk, men nu er jeg på toppen igen. Om en uge kommer de første julevarer i butikkerne, inklusive min all time favorit: vaniljekranse!

Min far, der blandt andet var bager, prøvede et år at bage vaniljekranse, de blev ikke så høje, men de smagte utroligt godt. Det var sidste år han gad at bage til familien, for nu var jeg vist vokset fra det pjat. I dag ville en familie elske at have tid til at bage sammen, spøjst egentligt.

Ud over vaniljekranse tænker jeg på min opgave, der er tre dele og den første skal afleveres mandag. Den undervisning vi har fået toppede med at undervisere havde GLEMT os i mandags, så vi fik en time i stedet for to. Amatørnisser hele bundtet!

Det er godt at vi ikke skal betale for at gå der, for så ville jeg have haft pengene retur!

Hav en fortsat god dag!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Uden Relevans. Jeg håber du kan hjælpe mig.

Jeg er en gymnasiestuderende fra Odense, der inden længe skal i gang med den store SRP opgave. Jeg skal skrive i fagene kemi og dansk og med udgangspunkt i enten euforiserende stoffer eller anti-depressiv præparater. Herunder vil jeg gerne gå i dybden med Michael Strunge, da jeg er stor fan af hans værker, og interesserer mig utrolig meget for poesien. Min store frustration opstår, da jeg ikke kan gennemskue, om der nogen steder er evidens for, om Strunge led af depression, var maniodepressiv eller om de stærke ord kom ud af en LSC eller cannabis påvirket tankegang. Jeg fandt frem til dig, da jeg i et blogindlæg om netop Strunge, faldt over en kommentar, hvor du skriver:

"Alle der har læst Martin Halls bog om tiden, kan læse at strunge følte sig tilsidesat og ignoreret og med god grund.

Jeg kendte hans eks, og hun mener at han bare "glemte" at man ikke kan flyve.".

Mit store og håbefulde spørgssmål er, kendte du virkelig hans eks? og i så fald, har du forbindelse til kilder, der kan oplyse mig, og danne klarhed for mine problemstillinger? Jeg håber virkelig du kan hjælpe mig, da jeg allerede på fredag d. 27 skal angive fag og emne, og ikke ved hvilken kategori jeg kan føre Strunge ind under. Hvis du kan, må du hjertens gerne kontakte mig på: ryderkoch@gmail.com

Jeg vil tage imod enhver information med kyshånd.

Uden Relevans sagde ...

Jeg har sendt dig et elektronisk brev.

Send en kommentar