google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Den nybagte husejers guide til alting part III – Uden Relevans

7. jul. 2013

Den nybagte husejers guide til alting part III

Alting går itu og alting kan gå i tusind stykker. Således også de ejendele vi holder af, når disse ejendele så skal bortskaffes er det ofte en stor udfordring i det alting skal deles op her i kommunen.

Pap skal bundtes, metal i en beholder, glas i en anden, bio, rest, plast og papir. Batterier skal smides på spanden, haveaffald i brune poser.

Jeg bruger enorme mængder tid på at dechifrere hvad der skal puttes hvorhen. Lidt ligesom første gang man havde sex. "hmm skal den derind? hva faen?". "Er du sikker?".

Det er en jungle at finde ud af.

Min japanske pileurt er nu slået ned, med en hækkesaks. Det er kørt bort til Genbrugspladsen, tilbage står de nøgne stubbe. Jeg patruljerer regelmæssigt og slår ALT grønt ihjel omkring pileurten, så den ikke får lys og luft. Problemet er at der står en 30-38 planter hos naboen, i fuldt flor. Dem kan jeg jo ikke baske ned, så jeg må nok leve med japansk pileurt resten af mine dage.


0 kommentarer:

Send en kommentar