google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Rejsende Onkel Mac III – Uden Relevans

15. jul. 2011

Rejsende Onkel Mac III

Ud over at man indimellem føler at man er centrum i en centifuge, beregnet på at tømme ens lommer for kontanter, ja så kan man godt fornemme det Anthony Giddens kalder den ontologiske usikkerhed over den øgede refleksivitet når man står i buffetten.

Den ene dag spiste jeg kylling, Butter chicken, kyllingesticks, kyllingetærte, og kyllingefilletter, hvorefter jeg naturligvis gik op og tog et par bøffer, lidt kartoffelmos og lidt carverysteg. Efterfulgt af to kager og en portion vandmelon.

Mærkeligt nok tog jeg ni pund på under turen???
Så er det jo godt at der var en klatrevæg, ikke at jeg brugte den, men det er jo som bekendt tanken der tæller?

Når man skal ombord efter at have været i havn, skal man igennem en detektor, så firmaet kan se om man forsøger at smugle alkohol med om bord, gør man dette, bliver sprutten beslaglagt, for det er jo også der de tjener deres penge!

Man har sin egen kahytattendant, to gange om dagen gør han rent og rydder op, hvilket man hurtigt vænner sig til skal jeg hilse at sige! Flinker fyr, der også kan folde et håndklæde.

Ville jeg gøre det igen? Ja! Burde du gøre det? Ja en gang i dit liv bør du prøve det.

1 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åh det ser lækkert ud!

Send en kommentar