google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Rejsende Onkel Mac – Uden Relevans

22. jun. 2011

Rejsende Onkel Mac

Jup! Det er den tid på måneden igen. Jeg har pakket min vadsæk og min ransel. I morgen går det til det dersens Berlin nede i Tyskland.

Jeg håber at Tysken ikke vil hade mig fordi jeg kommer fra det her land med det sindssyge parti Dansk Fjolseparti, der jo nærmest har erklæret Tyskland krig her på det seneste.


Egentlig ville jeg have lavet nogle indlæg på forhånd, som jeg så ville poste med forsinkelse, men som regel bliver den slags temmeligt elendige, så det vil jeg spare jer for.

In other news, jeg har fået stor stor ros af en underviser - jeg er blevet anbefalet til et studiejob rent faktisk, men det er i konkurrence med ti andre, plus at jeg nok ikke gider rejse til Søborg to tre gange om ugen. Kald mig bare luksusdyr.

Men jeg skriver nok nede fra Berlin af indtil da. Hold jer muntre!

Kh Mofling

3 kommentarer:

Kristine Sejr sagde ...

God tur til en af mine yndlingsbyer. Nyd for fanden nyd.

fasterfis sagde ...

Hurra! Jeg håber det bliver en dejlig tur! Jeg vil med! Pas på! Man kommer til at kysse 20 årige knægte. Eller ja, det gjorde jeg da i hertfald da jeg var dernede for et par mdr siden.

Uh, glæder mig allerede til de tyske indslag, mon de bliver på det tyske sprog?

Søborg? Kan man kalde det for at rejse?

Uden Relevans sagde ...

KD: DAnke shøn!

FF: Søborg er evigheder fra mig :)

Send en kommentar