google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Sentimental Me – Uden Relevans

8. mar. 2011

Sentimental Me

Jeg vil tro at det så nogenlunde sådan ud dengang jeg gik og malede graffitti på stationen i Hvalsø tilbage i 1963. Jeg kan ikke blive enig med mig selv om det her er street art, kunst eller ubehjælpsomme børneskriblerier?


Hvad mener du?

8 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Øh... jeg synes mest det ligner noget fra børnetandlægens venteværelse? Måske er det en med traumer derfra som prøver at arbejde dem ud? I så fald synes jeg det er et anerkendelsesværdigt formål.

Kristine Sejr sagde ...

Jeg vil også sige at det ligner noget fra en tandlæge, men ellers mener jeg at kunst ikke som sådan kan defineres. Det er jo ikke al kunst man kan forstå.

KirstenK sagde ...

Jae..det kommer vel lidt an på konteksten...men jeg skal til tandlægen i overmorgen, så jeg tolker måske kunstværket en anelse subjektivt!

amarOrama sagde ...

Hm, svært. Tror godt, jeg kan lide dem. Lidt.

fasterfis sagde ...

jamen kan du ikke lave noget nyt streetart i det dersens pölseteknik!? Jov kom nu! faktisk forlanger jeg det..

Anonym sagde ...

Og da du så var færdig med at male på stationen, gik du så over til Erna på Cafetten og fik en blandet saft og et par spil på maskinen?

Lise :o)

Uden Relevans sagde ...

Leo: Du har ret! det er tandlægesyndrom

Kristine: mjaeh..

KirstenK hehehe

Amarorama: Me too

Fasterfis: åh its been a while :)

Lise: Det kan ikke udelukkes at Defender blev revet lidt rundt.

Anonym sagde ...

Hejsa

Jeg har en idé til udviklingen af din blog. Hvis du er interesseret,
kan du kontakte mig på troels.jensen(a)goviral.com

mvh Troels

Send en kommentar