google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Tre spørgsmål jeg gerne vil have svar på – Uden Relevans

25. feb. 2011

Tre spørgsmål jeg gerne vil have svar på

Jeg har gået og undret mig lidt her på det sidste, måske fordi jeg har fire fridage helt Palle alene i verden, vi har nemlig afleveringsfri på Pottemagerskolen, så jeg har tid til at tænke de helt store tanker om livet, universet og alt det der.

Jeg vil gerne have dine ærlige svar.

Jeg tilspørger dig kære læser.



1. Er jeg den eneste i universet der ryster skraldeposen, så der kan være mere i frem for at gå ned med den?

2. Er der andre end mig der har opdaget at prisen på Kærgården nu er oppe i 16.95 per bøtte?

3. Tror du at Birthe Rønn Hornbech har skjult noget eller er hun bare et offer for uduelige embedsmænd?

På forhånd tak for dine svar.

11 kommentarer:

Steen AA sagde ...

Rønn Hornbech er lige så meget minister, som Kærgården er smør. Ryst posen og ud med begge dele.

Eva sagde ...

Ja, det kaldes skralde lean..
Ja, men det bruges ikke her på matriklen, her er der smør på brødet.
Ja, hun er så utroværdig, og som minister er det vel hendes ansvar uanset, hvilken embedsmand de forsøger at tørre den af på.

amarOrama sagde ...

Jeg ryster ikke skrald og aner intet om smør. Men mon ikke Birthe trænger til at komme hjem og snakke lidt med sine potteplanter.

Leda sagde ...

Jeg ryster også skraldet. Det er helt ok.
Når der ikke kan være mere i, så tager jeg posen ud af den der holder under vasken og stiller den op ad væggen for så kan der sgu næsten være dobbelt så meget.
For helvede mand, jeg gider sgu da ikke sådan løbe op og ned af trapperne hele dagen.

Uden Relevans sagde ...

Tak Leda, du har reddet min dag.

Vil gerne høre flere svar alligevel.

Anonym sagde ...

1. Nej - jeg starter med at mose tingene længere ned og slutter med at ryste posen.
2. Nej det har jeg ikke opdaget - køber aldrig kærgården
3. Stoler bare ikke på politikere.. til den side - og slet ikke Rønn.

Anne Lotte sagde ...

1. Ja (det må være en mandeting. Klamt!)
2. Ja (adr)
3. Tjaa, tjoo, hmmm. Ved det faktisk ikke. Uanset hvad er det i sidste ende hendes ansvar. Uduelige embedsmænd eller ej.

Kristine Sejr sagde ...

1. jeg propper til der ikke kan proppes mere, så tager jeg posen op, og ryster, så der kan komme knude på. Og så ud i skakten.

2. Jeg spiser ikke smør, og hvis jeg gør, så tager jeg bakkegården som koster 9.50 (modsigelsen fremmer forståelsen)

3. Ingen politikere har rent mel i posen, sådan er det. Trust nobody.

KirstenK sagde ...

Spørgsmål 1: Ja da...selvfølgelig ryster jeg skraldeposen, ellers skal man jo gå med den hele tiden..
Spørgsmål 2: Næ, det havde jeg ikke lige observeret, enten bruger vi ingenting ellers er det alm Lurpak...
Spørgsmål 3: Tror Birthe Røn trænger til at blive rystet og derefter blive smidt ud...nu må det da vist være nok med hende!

Anonym sagde ...

Det Leda sagde.
Lego

Tulippa sagde ...

1. Aldrig - men maser og introducerer gerne en ekstra skraldepose ved siden af, inden jeg besværliger mig ud (ja, jeg skal ikke engang ned) med poserne (bemærk, altid flertal).

2. Jeg må konstatere at jeg er blevet snydt, jeg synes nemlig bestemt at jeg gav over 17 kr for den gule bakke sidste gang - måske er det fordi jeg booster min trang (og manglende evne) til at redde verden, ved at købe økovarianten?

3. Selvfølgelig gør hun det - ingen tvivl!

Send en kommentar