google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Hvor er det dejligt – Uden Relevans

9. feb. 2011

Hvor er det dejligt

Så uhm hvad er der gang i for tiden?

Lad os se, KU står på den anden ende fordi en eller anden Bulgarsk dame tilsyneladende har humpet med både KUs rektor Ralf Hemmingsen samt daværende videnskabsmedister Helge Sander. Beviserne på at der er noget galt er mange og de kan læses på forskerforums hjemmeside.

Hvis det er sandt er det da første gang i historien at en kvinde udnytter sit køn til egen fordel!

Ud over det så er det ved at være nu, hvor de fårede skilles fra de bukkede på studiet, jeg talte med anonym kollega til fredagsbaren, han havde afleveret to ud af tre eksamener med et samlet snit på 4.5 til følge.

Nu ved jeg godt at arbejdsgiver sjælden (aldrig) kigger på karakterer, men for helv.... 4.5 det er ikke i orden.

Jeg kan afsløre at valget kommer 12 april, de blå har lejet DGIbyen til deres valgfest den dag, så den skulle være sikker nok.

På falderebet vil jeg ønske jer alle en fantaboulous dag/aften

Blev der sagt!

5 kommentarer:

Steen AA sagde ...

Den nye karaktérskala fatter jeg sidelæns af, men 2 ud af 3 er én for lidt - det forstås.

Anonym sagde ...

Det svarer da til otte... Da 4 svarer til et gammelt syvtal.

Så det er da lidt i orden, men to ud af tre er ikke OK, hvis der altså er afleveringspligt?

Og da berrieren er ved 2, så er alt fra 2 altså rent teoretisk i orden - eller?

Uden Relevans sagde ...

Ja min matematik er jo skæv for man får jo -3 for ikke af aflevere :)

Lupo sagde ...

Der er fejl i din reklame for økologisk babymad? *W*

Uden Relevans sagde ...

Lupo: Ja det er en skandale! :)

Send en kommentar