google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Hell is other people – Uden Relevans

7. feb. 2011

Hell is other people

Mais oui Monsieur Sartre, det er 100 procent sandt når man en søndag morgen entrerer på færgen Deutschland for at fouragere til Superbowlfest.

Ud over fulde polske lastbilchauffører, var der ekstremt mange fede mennesker, fede som i overvægtige - altså fred med det, folk må gerne være tykke for min skyld, men fordelingen normal - tyk var vel 10 - 90 søndag morgen.

Det lader til at når man allerede er fed, ja så er det ligemeget hvad man har på af tøj, så derfor var fiberpelsen den mest benyttede beklædningsgenstand, ja altså ikke blandt de indsatte, blandt kunderne! Fiberpels og hvide tennissokker i sandalerne, jo vi danere er i sandhed bannerførere for moden. Eller det der.

Priserne på skuden er i modsætning til Oslofærgen rent faktisk rimelige, men det afholdt da ikke folk fra at hive deres hjemmesmurte medbragte mad frem i rigelige mængder for at fortære den højlydt, ja og skraldet? Det kan de ansatte da tage sig af, vi betaler jo for at sidde her!

Det er i øjeblikke som dette at jeg personligt ikke har lyst til at udvikle mig i den retning, så når jeg om en femten tyve år fortæller om min hyggelige tur til Tyskland med Erna med vor medbragte mad, så kom lige forbi og giv mig et nakkeskud ing?

4 kommentarer:

Steen AA sagde ...

Du burde være klog nok til at styre udenom "party i provinsen", Moffe. Don't go there.

Leoparddrengen sagde ...

Nu må man jo huske at det vistnok lige har været modeuge, så klientellet havde nok oppet sig ekstra!

Det Forkromede Overblik sagde ...

Fordelingen 90-10 var måske netop et resultat af modeugen...?
a) uden modeugen var der 100% der havde fiberpels og tennissokker i sandaler?
b) modeugen havde suget alle de velklædte der normalt sejler på færgen til København?

Uden Relevans sagde ...

Det var fra Rødby jeg sejlede :)

Send en kommentar