google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); En familie af Pernille Fischer Christensen – Uden Relevans

24. feb. 2011

En familie af Pernille Fischer Christensen

Genudsender dette indlæg, da det nu er aktuelt igen. Måske har de rent faktisk lavet filmen om så der sker ting i den nu? Originalt indlæg følger:

Lad os komme til sagen, filmen får vist først premiere om noget tid, men allerede nu er det jo sårn at du her kan læse noget om den.

Verdens bedste skuespiller Jesper Christensen, der i forvejen er sej, som forvandlede sig til ultrasej da han sagde nej til til at blive Ridder af Dannebrog med ordene, "Nej tak, jeg synes ikke at kongehuset er en god ide" har den altdominerende hovedrolle som bagermesteren.

Resten af skuespillerne er sårn la-la, dog er det glædeligt at se hende jeg ikke kan lade være med at forestille mig, gøre rare ting ved for hun har den bredeste flab i byen og alle mænd i universet, ja også DIN kæreste ville med glæde sige dav til hende.

Nåmmen tilbage til filmen, stuff happens og sårn, så slutter den, min sidemand formåede at falde i søvn til filmen, selv om den kun er 1 time og 40 minutter lang.

Så alt i alt tre½ hoplanåle herfra af 5 mulige.

1½ fordi Line Kruse er med 1½ fordi Jesper Christensen er med.

5 kommentarer:

Helle sagde ...

Ad, Line Kruse? Krummes storesøster? Gøre rare ting ved hende? Helt ærligt, mand...

Uden Relevans sagde ...

He det var også et tema sidst jeg skrev den her.

signe sagde ...

jamen er morfar ikke generelt ulækker? synes jeg er den gængse opfattelse når talen falder på ham ude i blogland.

Uden Relevans sagde ...

Det er jeg da ked af at høre Anonyme Signe, det må du gerne uddybe?

Anonym sagde ...

Det har jeg aldrig hørt Morfar!

Anonyme anklager kan du ikke bruge til noget

Send en kommentar