google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Ting jeg har gået og fået – Uden Relevans

25. jan. 2011

Ting jeg har gået og fået

Fra Fasterfis har jeg fået en Stylish Blogger Award, den slags bliver jeg altid glad for!

Så nu er jeg en Awesome Girl, en stylish blogger samt en hel del andre awards jeg har raget til mig igennem tiderne. Som sædvanlig vil jeg blæse højt og flot på reglerne, men bare sige mange tak!

Så har jeg fået mig en ny Liverpoolmanager, en ting der har stået højt på ønskeseddelen længe.

Et 12tal i min første eksamen (Potteler igennem 2000 år).

Til sidst og ikke mindst er Roomie blevet opgraderet til kæreste.

Hvad har du gået og fået?

15 kommentarer:

Michael sagde ...

Tillykke med Award'en, med Liverpool, eksamen og dit boy-boy forhold

Anonym sagde ...

Lyder sgu da lækkert dér, Morfar. Tillykke med det hele.

Jeg har fået lammesteg og ovnstegte rodfrugter sammen med min kæreste idag, og i øvrigt har jeg fået mig en beundrer, der er bedemand, 13 år ældre end mig, og som har friet til mig tre gange. For real.

/Lene K

Leoparddrengen sagde ...

Lyder sgu da meget godt altsammen. Dine reklamer byder blandt andet på graviditetskalender & bækkenbundstræning & kønsscanning. Er der mere du ikke får fortalt os?

Eric sagde ...

@ Leo
Sig mig hvilke Adsense-reklamer du ser, og jeg skal sige dig hvilke sider, du ser.

På denne side ser jeg fx "All inclusive hos Spies" og "Flyrejser med Norwegian".

Hov - hvor flyver de mon hen?

Eric sagde ...

@ Morfar:
Det glæder mig, at du har lært om eksponentialfunktionen og ser stort på reglerne.

fasterfis sagde ...

Wiihuuuuiihu! Hvor har du fået mange gode ting! 12 tal mårfar! Hvor er det flot, og hvor er godt du er så dygtig til teori om at lege med ler! Hvor rooomantisk med roomie kæreste!
Jeg har igen fået en god vane med at svømme hver uge, og det har jeg savnet i 1 1/2 år!
Hurra få ting man får, og jeg synes altså du er ret stylish, det kan man jo godt være uden at være en dame!

KlunteTrunte sagde ...

WOW!! Good for you!! Tæløk!!

Joanna sagde ...

Hurra for awards, karakterer, kærester, og alt det andet.
Jeg får aldrig noget :(

Ida sagde ...

Te'løk med awards'ne, den fine karakter (ja, den du fik, ikke din ;)) og ikke mindst opgraderingen ;)

fie sagde ...

WOOP - det er jo mange gode nyheder på en gang.
Tillykke med det hele!

Leda sagde ...

Øij, det var sgu da en masse dejlige ting! Tillykke med det :)

KirstenK sagde ...

Det var da en masse gode ting du har fået der... Tillykke med det hele! Jeg har kun fået en omgang influenza...men det er selvfølgelig bedre end slet ikke, at få noget!

Uden Relevans sagde ...

Jeg siger mange tak! Satser på at jeg får skrevet noget sjovt snart, dog er De Konservastive i topform så jeg har svært ved at toppe dem i morskab.

spunky sagde ...

wææææææhææææææ ... seje sager .... T'løkk mæææææh det hele!

Det Forkromede Overblik sagde ...

Jeg har fået forkølelsessår og en visdomstand... mere!

Send en kommentar