google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Et billede siger mere end tusind ord – Uden Relevans

3. okt. 2010

Et billede siger mere end tusind ord

Her er der så masser af ord, mere end to tusinde ord.

Måske tekstforfatteren tænker sig lidt bedre om en anden gang.

Jeg er principielt imod hærværk, dog synes jeg at der er mere hærværk i at se Pia K. i bybilledet uden kvikke kommentarer.

9 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Principielt er jeg også imod hærværk...men "hærværksmanden/kvinden" har jo ret!

Leoparddrengen sagde ...

Men kan ikke se hvorfor tekstforfatter skulle tænke sig bedre om. Hærværksmanden viser jo bare at han har forstået budskabet.

Lissom alle Pia Ks vælgere.

Anonym sagde ...

Det, jeg ikke forstår er DFs kampagne. Hvordan skal man tolke "herfra min verden går"? Måske er jeg virkelig dum eller også er jeg overhovedet ikke målgruppen (hvilket jeg ikke er), men jeg fatter det altså ikke...

spunky sagde ...

jeg fatter heller ikke det oprindelige budskab...
måske "hærværksmanden" har haft det på samme måde, og på den måde forsøgt at skabe et klart budskab!

Leoparddrengen sagde ...

Jeg mener faktisk helt alvorligt, at hærværksmanden bare skærer budskabet ud i pap. For det er budskabet - det lyder bare ikke pænt, men det er lige præcis det budskab DFs kernevælgere gerne vil høre - det føler de sig tryggest ved.

@imangelafbedre

Lad mig gætte, du ved ikke at herfra min verden går stammer fra H.C. Andersen digtet Danmark mit Fædreland? - og med det in mente giver det sådan set meget god mening. DF kan jo godt lide at misbruge danske (og svenske) kunstnere.

Uden Relevans sagde ...

Tak for opklaring Leo.

DF er gennemført usympatiske specielt med den retorik der spiller på de "Gamle værdier" skal vi alle bo på landet og malke vore ariske køer med håndkraft???

Junior sagde ...

Rent hærværksmæssigt synes jeg, det er helt okey. :)

Anonym sagde ...

Ja sååå...! Det giver det bedre mening. Gad vide, hvor mange danskere, der kender den tekst?

spunky sagde ...

jeg kendte den ikke .... skamme skamme! :-|

"malke vore ariske køer med håndkraft" ha ha ha ha ha ...what a "cute" picture!

Send en kommentar