google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Dating? Nej fordelene ved drugrape! – Uden Relevans

27. okt. 2010

Dating? Nej fordelene ved drugrape!

Jeg skal lige af med et par oneliners som du ganske sikkert kan se Danmarks fede scoretrold Uffe "Syfillis" Holm fyre af fra scenekanten om et par år eller tre.

Han er nok den eneste der tør bevæge sig ned på det niveau.

Er i klar tøzzer?


Nummer 1: En af fordelene ved at være offer for drugrape er helt klart at man slipper for selv at tage sit tøj på bagefter.

Nummer 2: En af fordelene ved at være offer for drugrape er helt klart at man slipper for at tage hjem bagefter, hvis det er foregået i ens eget hjem.

Nummer 3: En af fordelene ved at være offer for drugrape er helt klart at man slipper for at betale for mere end en drink på en aften.

Nummer 4: En af fordelene ved at være offer for drugrape er helt klart at man VED at han aldrig ringer tilbage.

Nummer 5: En af fordelene ved at være offer for drugrape er helt klart at man får en god nats søvn.

Kommentarfeltet er åbent, fyr den af!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dude, you crashed and burned. Selv fundet på dem?

Uden Relevans sagde ...

Ærlig talt. Jeg mener selv at jeg har fundet på dem, men mener dog at kunne huske at have hørt nummer et før.

Husmoder sagde ...

En af fordelene ved at være offer for drugrape er, at man ikke behøver ligge vågen bagefter fordi den anden snorker eller har dårlig ånde.
Tadaaaaaaaa!........

Uden Relevans sagde ...

Hahahaha :D

fasterfis sagde ...

Arrh det ærger mig mig til stadighed, at jeg ikke kunne på noget sjovt at skrive til din blågpost her. Ja så ved du det!

Uden Relevans sagde ...

Tak FF: det er heller ikke nemt :)

Send en kommentar