google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Berlin Street Art III – Uden Relevans

15. jul. 2010

Berlin Street Art III

Min gode og trofaste læser Lupo vil gerne se mere street art, jeg haster derfor med at bringe jer de sidste billeder i denne omgang, jeg havde egentlig beredt mig på at det gad i sgu ikke glo på mere.

I morgen kommer der noget mere interessant det kan jeg garantere jer for, er det kun mig eller er det som om at 40% af landets befolkning ikke er her mere? Man kan parkere i første hug, (en sjældenhed her i det tæt befolkede Taastrup) køen i den lokale fødevarepusher når ikke ned til mælken (bagest i biksen) den lokale park er nærmest mennesketom?

Hvor er i???

Stop doing things like this

Skywalkers

Ejendele er tyveri!


Til sidst, min favorit, bemærket hvordan en eller anden har indsat ordet "wank" og dermed giver det hele en ny drejning. I love street art!!!

2 kommentarer:

Det Forkromede Overblik sagde ...

Ville gerne have fingrene i det gule klistermærke. Det skulle sidde i klasselokalet!

Etstykkemedlis sagde ...

heh ja det ville faktisk være rigtig god stil..

Det er nogle rigtig fede billeder du har fået taget Moffe!!

Send en kommentar