google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Puha! Fedmekrisen er afblæst!!! – Uden Relevans

4. nov. 2009

Puha! Fedmekrisen er afblæst!!!

Som du jo nok ved er vi jo både ramt af finangris, fedmekrise, samt influenzaepidemi eller rettere pandemi, for nu for en enkelt gangs skyld at have mine facts korrekte (another first folkens!).

Heldigvis har jeg opsnappet denne autentiske rapport fra Californien USA der beviser at fedmekrisen er overstået.

Man skulle jo ellers tro at Guds eget land, hvor man kan få mayonaise med baconsmag (Baconaise) stadig var frontrunner når det gjaldt ekstrem overvægt.

Så mangler vi bare finansgrisen og den regner jeg med at kvase egenhændigt når jeg tager til Milano her om en 14 dages tid.

Her følger det empiriske bevis på Fedmekrisens død. Er det ikke dejligt at se alle disse glade typiske amerikanere svinge sig glade til musikken?

4 kommentarer:

Ibs sagde ...

Baconaise. Only in America. Gotta love that. Altså at det kun er derovre.

Malou Klidmoster sagde ...

Baconaise? Fy føj, hvor klammo. Og dog - jeg har prøvet røget mayonnaise og det var faktisk ret godt. Yikes, nu ved jeg ikke hvad jeg skal mene. Pokkers....

Uden Relevans sagde ...

Det fåes faktisk også i en light version.

Jeg så det på The Daily Show med Jon Stewart.

Baconaise light ftw!

Anonym sagde ...

god start

Send en kommentar