google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Kaptajn Røvsved has left the building. – Uden Relevans

29. apr. 2009

Kaptajn Røvsved has left the building.

Igår ringede min mobile telefon pludselig, skingert og højt, den brød den dejlige stilhed der på bopælen når jeg som den eneste er i bygningen der ellers altid summer af liv, jeg har fri fra Marmeladefabrikken part II noget med noget tvunget restferie (skide tak jeg ville jo slet ikke have flyttet feriedagene til det nye ferieår flaprehjerner!).

Jeg lod den ringe da jeg kunne se at det var Marmeladefabrikken der ringede, lidt efter gik jeg ind på MSN og skrev til min kollega Rasmus, "Jobbet har lige ringet WTF??!!". "yeah det var mig, breaking news" skrev Rasmus så.

Det viser sig at Kaptajn Røvsved frit har kunnet vælge imellem at blive opkvalificeret på firmaets regning eller at sige op.

Da Kaptajn Røvsveds dag fortrinsvis gik med Facebook, private telefonsamtaler, MSN, og diverse onlineshoppingraids, kombineret med det faktum at hun skulle sidde på kontor med den ene chef har måske fået hende til at ane en ugle i den mose der.

Så nu kommer hun ikke tilbage, hendes 12 timers afløser bliver måske fastansat,

Herfra skal kun lyde et stort held og lykke med at finde en arbejdsplads der vil give fuld løn for 12 timers arbejde om ugen.

4 kommentarer:

Zette sagde ...

Tillykke til jer andre, der blir tilbage - det lyder som om det blir en ren fest at komme af med røvdullen. Undertegnede har det svært med uarbejdsomme kolleger - producer eller skrid!

Kagekonen sagde ...

Synes jeg fornemmer lidt Nemesis her... pas nu på, at du eller de andre på fabrikken ikke rammes af Hybris...

Brownie sagde ...

Congratz ;)

Anonym sagde ...

... så nu må du måske til at arbejde hele 16 timer ugentligt for at oparbejde fuld hyre, eller hva???

Send en kommentar