google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); And i røredammen – Uden Relevans

27. nov. 2008

And i røredammen

Er jeg den eneste der synes at det er en anelse deprimerende at det er mørkt når jeg står op, mørkt når jeg trænger op på arbejdspladsen og mørkt igen når jeg endelig hjemslæber mit mørnede korpus efter en hel dags jernhård hulgravning?

Jeg tror at jeg vil ønske mig en af de dersens wake-up lights som det hedder, så jeg kan vågne blidt ved at "solens" stråler kærtegner min nøgne hårdtpumpede hulgraverkrop.

Er der nogle af jer to læsere der har erfaring med de dersens vågn op lys??

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja. De er rigtig hyggelige, specielt dem med musik ... men når man slår gluggerne op og ser apparatet, så afløses vinterdepressionen af en design-depression ... der er ikke meget FøngSvaj over sådan en. Men måske man kunne bygge den ind i en smølf eller noget andet smukt ;o)

Anonym sagde ...

Hm, nej det er for avanceret for mig. Jeg prøver at komme ud i solen i frokostpausen.. eller sådan noget. Men nu er mit job heldigvis ret fleksibelt, så jeg kan tage nogle dage hjemmefra ind imellem. Oh skønne frihed.. :)

Uden Relevans sagde ...

FøngSVaj er jo det nye sort.

BB: Heldige dig! Her i fængselet kommer vi ikke meget ud.

Anonym sagde ...

Føjtex har en antidep-lampe på tilbud til 500 bobs for tiden - jeg hygger mig med den hver eftermiddag. Så går tiden da med det... Som jeg siger: I har jeres liv, og jeg har.... nå ja.
Op og ud og gå en tur. Ring!

Det var mor - hej hej

Unknown sagde ...

Hallåå . . det den hyggeligste tid på året - dér! deprime tilstande ka' vente til januar. . .

tihvertifalde

hva laur sådan en wake up light så? Kan den lave kaffe og støvsuge og sårn?

Årets Brandert sagde ...

Tag solbrillerne af morfar, det er blevet november...

Uden Relevans sagde ...

Oh crap! Tak ÅB!

Send en kommentar