google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Fem mærkelige ting om undertegnede – Uden Relevans

29. okt. 2008

Fem mærkelige ting om undertegnede

Jeg har det allerbedst når jeg er hjemme en hel dag iført morgenkåbe og sutsko.

Jeg kan godt købe en stol til 82.000 og er samtidig for nærig til at købe en pizza indimellem??

Jeg går i den samme farve undertøj en uge af gangen, så er der altid til en hel maskine når jeg kommer til vaskedag/søndag.

Jeg har en internetweblog hvor jeg får afløb for mine mere eller mindre mærkværdige tanker.

At kalde mig konfliktsky er nok direkte forkert, jeg har altid haft en evne til at fortælle folk lige nøjagtigt hvad jeg mener om dem uden omsvøb, de senere år har jeg dog formået at lægge en dæmper på mig selv for ikke at såre nogen og i situationer hvor det vil komme mig selv til ulempe på længere sigt.

Jeg fik det her fra Lupo

Jeg tagger ikke nogen

4 kommentarer:

Steen AA sagde ...

Ikke så chokerende som jeg kunne ønske mig. Kunne du ikke poste de 5 virkelig syre-mærkelige ting?

Uden Relevans sagde ...

nah jeg vil jo helst ikke i fængsel :o)

spunky sagde ...

farvet undertøj???


jeeezzz main...du er jo tåtall Turbo hip

Uden Relevans sagde ...

Rebel without a clue...

Send en kommentar