google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Kom vi laver en gruppe på Fjaesbaaw! – Uden Relevans

15. sep. 2008

Kom vi laver en gruppe på Fjaesbaaw!

Det er ikke de store ting der plager mig lige for tiden, der er et par ting, så som manglende svar på et elektronisk brev jeg har sendt, og ellers ikke det helt store drama. Derfor må jeg jo bitche over småting, eller bitche og bitche, det er vel bare almindeligt afløb for afmagt og småfrustration, ligesom når en mand står på en bar efter at have hældt drinks for et halvt tusinde kroner på to hunkøn for derefter at opdage at de begge to er ved at forbløde.

Jeg ved ikke hvad der er mest deprimerende: At reklamefolk rent faktisk tror at de får solgt nogetsomhelst ved at få dyrt betalte computeranimatorer til at få CGI-brød til at vandre henover skovbunden, eller: At folk forlængst ikke har lavet en Facebookgruppe imod den form for massefordummelse?

For tiden er det jo som om at den mindste ting kræver en Facebook-gruppe, ”Gruppen imod at pizzariaet i Gjordslev lukker klokken tyve om torsdagen”. ”Gruppen for længere straffe til voldmænd”, ”Gruppen imod unødvendige straffe”. ”De skal ikke have noget hus” og ”Haha vi fik et hus” grupper er jo blot eksempler herpå. Får det aldrig en ende???

Hvis i vil have mig undskyldt jeg skal ind og fortælle almuen at jeg hører Iron Maiden og spiser chokolade.

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

neeej det får aldrig en ende - og kom nu ikke for godt igang - du har jo selv oprettet de der super fede grupper:

"morfar vil ha' lettet trykket, hjælp ham!"

samt..

"hvor scorer man en ornli' syg dame . for en flad 50'er"

så deeeet . . .

Uden Relevans sagde ...

Tss....

Anonym sagde ...

Folk ved jo godt at deres FaceBookgrupper ikke gør nogen forskel overhoved, men de får i det mindste vist deres venner hvad de mener, samtidig med at de føler at de gør noget for verden, uden egentlig at røre en finger. Okay, kun ved at røre en finger.

Junior sagde ...

Personligt kan jeg godt lide gruppen 'Folk, der går med gafler, er nogle endnu større idioter'... :)

Uden Relevans sagde ...

Hehehe

Suzy Q sagde ...

Du er fræk når du skælder ud

Send en kommentar