google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Profeten Morfar slår til igen! – Uden Relevans

21. aug. 2008

Profeten Morfar slår til igen!

Som forudsagt den 8. juli Blev Danmark gennemhøvlet af Spanien med 3-0.

Som en lille drillepind vil jeg længere nede i internetweblogindlægget komme med en ny profeti.

Inden jeg var til kamp var jeg ude at dinere med firmaet, eller faktisk var det kun undertegnede der var tilstede fra firmaet.

Der var en del andre dudes, fra andre Hulgravningsfirmaer, blandt andet et par driftige herrer fra det dersends Jylland som jeg fik mig en hyggelig sludder med. Den ene spurgte om jeg havde et hulkort og selvfølgelig havde jeg da det. Gad vide hvor den ende spinder hen?

Faktisk er det ofte til sådanne arrangementer at man skaber sine kontakter frem for den daglige hulgravning.

Nåmmen du ville jo læse om min næste profeti garanteret, så her er den.

Amerikas Forenede Stater vinder guld under OL i disciplinen "Basketball for herrer".

Så ud og spil børnlille!

4 kommentarer:

spunky sagde ...

Aaaaaaah visse vasse, det tror jeg ikke på....

De bliver alle samen knaldet for doping, hele holdet er på ....."Vækstfremmer".

Uden Relevans sagde ...

doping?? i elitesport? kan jeg slet ikke forestille mig da.

Anonym sagde ...

Og så da slet ikke blandt amerikanerne.... disse for os alle så glorværdige forbilleder.

Uden Relevans sagde ...

Vor tids superhelte de overpumpede testoteronbmober fra USA.

Send en kommentar