google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Nokia Idiotic People – Uden Relevans

25. maj 2008

Nokia Idiotic People

Min ælsgede telefons

En Nåkia 6280 er begyndt at gøre knuder.

Når jeg tænder kameraet slukker telefonen. Når den har været slukket og tændt igen så splitter den alle SMSer over 120 karakterer op i flere små SMSer.

Kører jeg i Metro vælger telefonen at miste netværket og vil ikke finde det igen før jeg har tændt og slukket den.

Så da jeg så der var kommet ny software til den troede jeg at den var i skabet, akke nej akke nej, da det er en licenstelefon lavet til Lorte3 kan man ikke opdatere den, selvom den er 100% magen til en 6288.

Så nu skal jeg erhverve mig en ny/gammel telefons Er der nogen der ligger inden med noget overskudstelefon de vil sælge give bort?

20 kommentarer:

Anonym sagde ...

Altse jeg har en ganske ny og ubrugt Nokia 5140i, som du kan få som erstatningstelefon indtil du finder en af "de rigtige" ;-)

Ved godt at det er en sølle erstatning, men den burde i hvert fald virke :-)

Uden Relevans sagde ...

AJ really?

Anonym sagde ...

Ja sgu da - really!! :-)

Helt ganske jomfruelig og endnu i sin originale æske - var det noget??

Uden Relevans sagde ...

I senda ju email jæs??

Anonym sagde ...

Jæs ju jåst du dat.....

Anonym sagde ...

3 er det værste lort nogensinde, det har jeg selv oplevet på egen krop indtil flere gange.

Løsningen er at debrande telefonen. En Google søgning burde give en løsning. Det gjorde jeg med min N95 og det er både let og hurtigt.

Prøv eventuelt http://www.mobildebat.dk/

Unknown sagde ...

og når du har hentet 5140i - så ser vi gerne, at du benytter dig af de fitnessprogrammer og Sportsfunktioner der forefindes deri :0) måske endda kompasset!?

kameraet er irrelevant!!

doo U hear?

Anonym sagde ...

Jeg har selv Nokia og har været udsat for noget lignende. 2 ting du kan forsøge dig med (gerne begge!):
1) formater dit memory kort
2) tag batteri/simkort/memorykort ud. der er højst sandsynligt en slags metal overflade der gemmer sig under batteriet - muligvis i små runde former - hvor du kører/gnider en metalgenstand (nøgle/mønt) henover. Det hjælper når telefonen går i sort og fryser.

Anonym sagde ...

Pedrsn - er der SÅ mange funktioner i den???

Morfar - kom tilbage med min....øøøhhh din telefon - NU!! ;-D

Uden Relevans sagde ...

Thankew for den darjlige telefon!

Du er en engel Prelsborg!!!

Håber at chokoladen smager dig :o)

Anonym sagde ...

Selv tak altså, men nu er det jo så din skyld at jeg skal tæske Fælledparken rundt yderligere 400 gange i mine fancy løbesko - jeg skal udtænke en passende hævn skal jeg! ;-)

Og den funger??

Unknown sagde ...

måske I bare ska' tæske derud af sammen?

Uden Relevans sagde ...

Pernille: Jeg har sat den til at lade op, så det ved jeg først om et par timer :).

Pedrsn: wåt??

Unknown sagde ...

ja . altså løve derud af. . !

med den smarte mobil med alle funktionerne ?

tss

Suzy Q sagde ...

du ku også ta en bytur med Blyanten, så kommer du helt sikkert hjem med en iPhone.

Uden Relevans sagde ...

Suzy: Yep han opdagede det dog sidste gang! :o)

Årets Brandert sagde ...

Ak og ve.... Jeg er så glad for min nye iPhone... Åh jo, den er akkurat lige så lækker som man sku' tro.

Uden Relevans sagde ...

Ifåne smifåne.. :D

Anonym sagde ...

Jeg vil lade dig vide Suzy, at Morfar forsøgte at tage den i fredags, da vi skulle forlade en bar. Og jeg opdagede inden jeg gik, at jeg manglede den. (Og så siger vi intet om, at jeg natten efter klokken fire om morgenen måtte løbe 100 meter efter en taxa, fordi jeg glemte den på bagsædet)!

Anonym sagde ...

It's oooh so still...

Send en kommentar