google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Praktiske Morfar – Uden Relevans

27. mar. 2008

Praktiske Morfar

Jeg har fået en genial ide der vil spare en del på det militære budget og tage sig af den organiserede kriminalitet i samme hug.

Ideen følger her:

Helt ærligt kan vi ikke bare selv slå vores soldater ihjel? Der er da ingen grund til at de skal tage hele vejen til Afghanistan eller Irak for at blive skudt og sprængt i små bitte bitesize størrelser.

Jeg foreslår at vi sætter nogle af de arbejdsløse til at gøre det grove arbejde, eller måske nogle af de det Brune Cobraer eller hvad de nu hedder, så slipper vi også for at de render rundt i gaderne og skyder efter hinanden det kan de jo så passende ordne ved samme lejlighed.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har en bedre ide: Vi sætter hæren ind mod såkaldt utilpassede elementer.

Anonym sagde ...

Hvad skal vi med en Justitsminister og en Forsvarsminister når vi har dig. Morfar og hans Sturmgewehr 45 rydder op i byen..

Uden Relevans sagde ...

Holme: Hehe

Patton: Ak ja forløberen for Kalashnikovs AK47.

Sifka sagde ...

Morfar, jeg har lagt en pris til dig på min blog.

Anonym sagde ...

Fantastisk ide. Kan du ikke udvide den lidt, så vi en gang for alle får gjort noget ved hjemmeværnet...

Uden Relevans sagde ...

Tak SIfka? kigger med det samme.

Blymand: hehehe

Anonym sagde ...

tænker: purpose??


=)

Uden Relevans sagde ...

Jeg aner heller ikke hvad mit formål er.

Anonym sagde ...

Meningsløse øffegris, du kan udvide med MP helikoptere. Så bliver vi måske fri for dig og Karin.

Send en kommentar