google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Hvad sker der for jer!!! – Uden Relevans

25. mar. 2008

Hvad sker der for jer!!!

Jeg er simpelthen rystet i min grundvold, chokeret, pif, puf og paf på samme tid. Aldrig havde jeg troet at det ville overgå min person.

På trods af at jeg er vild med at køre gravko her på byggepldsen må jeg lige tage min stilling op til overvejelse igen.

Det er netop blevet konstateret at vi ikke får "VM-Fri!"

Hvad hel... er meningen?

16 kommentarer:

Anonym sagde ...

Der skal ske en udrensning af fiktive selvopfundne psykopatiske hybrider uden relevans for virkeligheden. Kun virkeligheden er relevant. Der er ikke brug for idioter uden relevans for den virkelige verden i en retsstat. Fat det dog, din tumpe!

Uden Relevans sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Men det kan idioter åbenbart? Skrup for fanden ud af andres privatsfære, få dig et liv selv!

Anonym sagde ...

Øj, det er vist nye fans i kassen, Moffe =)

VM-fri er en glimrende idé, men gives kun i fald alt desangående sendes fra én og kun én tv-kanal - og helst en af de mange jeg ikke kan modtage og at man i øvrigt ikke omtaler fænomenet i nærheden af os andre. Tak.

Anonym sagde ...

Når det ligegyldige bliver det vigtige og det vigtige bliver det ligegyldige er det uden relevans og dermed idiotisk. Tag dine grimme tyrkiske snabelsko på nakken og forsvind ud af min privatsfære.

Der skal ikke sendes på nogen kanal herfra og de som har kendskab til ulovlige udsendelser og ikke anmelder det, er lige så store forbrydere som de der sender. Gemene perverse psykopater.

Unknown sagde ...

arghhh . . jeg vil OSS være anonym!!

Syns de har mange flere fantastiske spydske udbrud - end os andre dødelige blog retardos ;) -.-

Anonym sagde ...

Søs og Kirsten, så flyt da hjem til mor Hanne i stedet for, at læsse lortet af hos udenforstående, som ikke er politiuddannede eller pædagoger og ikke gider beskæftige sig med idioter. Nu kan det sgu være nok med alle de skræmmekampagner.

Idioten Morfar samarbejder jo med et hyklerisk politi. Det er sgu da det mest perverse og åndssvage man kan udsættes for!

Uden Relevans sagde ...

Alle ved at PET og jeg er sengekammerater.

Jeg elsker autoriteter.

Anonym sagde ...

Er det det der onanimesterskab du vil have fri til at deltage i? eller hvad er det for et VM du snakker om?

Det kunne være du skulle køre din gravko ud til TV-byen, der har jeg hørt, at dem der kører gravko, og andre der hjælper til med at grave det bundløse hul vores licenspenge bliver hældt i, ikke bare får fri, de får også biletten og rejsen betalt.

Uden Relevans sagde ...

Pdrsen: Ja det er der hjernerne ligger begravet.

DNE: Je gkører taxa i denne uge :d

Maria sagde ...

Og jeg er lige blevet indkaldt til polterabend den dag, hvor Jokke og Marie gifter sig...ej men der er altså bare ikke nogen, der koordinerer noget som helst mere... :-D

Uden Relevans sagde ...

indkaldt? jeg kan da godt afløse dig så du kan se tv :o)

Anonym sagde ...

Klamme Camilla Morfar fra Mimersgade. Kylling!

Uden Relevans sagde ...

Keep going Chief, you got another five seconds say something outrageous...

Maria sagde ...

Morfar - jeg skal kraftigt overveje at hidkalde dig ! :-D

Uden Relevans sagde ...

Det lyder fint Maria du skriver bare et elektronisk brev om hvor jeg skal møde op, jeg har aldrig været på en pigepolterabend.

Send en kommentar