google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Nis mig dit store handyr! – Uden Relevans

3. dec. 2007

Nis mig dit store handyr!

På min nye forbedrede marmeladefabrik gik chefen idag i konfliktsky-mode og turde ikke konfrontere mig med konsekvenserne af kollegas nylige opsigelse.

På onsdag er der dog MedarbejderUdviklingsSamtale og der vil jeg fortælle ham hvor han kan putte sine planer om at jeg skal være ansvarlig for "Lorteområdet (c) hen, og det er ikke et sted hvor solen skinner.

På den mere lyse side er jeg blevet nisse for en kollega der som den eneste i afdelingen drikker te, så hvad kunne være mere oplagt end at gemme hans precious my...precioussss thermokande med te i??

Som tænkt så gjort, tror i han opdagede det?? NEJ! sheesh så er det altså svært at være nisse når folk ikke engang opdager at man nisser dem.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Måske har sjæferen fundet en anden til jobbet. Jeg går ud fra, at du gerne vil have lejligheden til at sige ned, og hvad nu hvis en anden er kommet dig i forkøbet :S

Uden Relevans sagde ...

Hehe Uansethvad der sker så springer jeg let og elefant hen over den stilling.

Anonym sagde ...

Jeg er ikke konfliktsky, jeg har bare ikke lyst til at blive hængt ud på din hjemmeside.

Uden Relevans sagde ...

Hehehe

Unknown sagde ...

Jeg vil anbefale, at du konsulterer ekspertpanelet på 'Spørg om julen'

De ved blandt andet alt om jul.

Mvh Spørgeredaktøren

Unknown sagde ...

væsentlig tilføjelse:

Spørg om julen her:

http://spoergomalt.blogspot.com/

Suzy Q sagde ...

jeg tror altså ikke at det er sådan man er nisse. Jeg tror det er noget med at GLÆDE hinanden med små overraskelsespakker, og sårn. Så drop tanken om tegnestifter på kontorstolen osv. og gå ned i Tiger og køb noget Made in China.

Uden Relevans sagde ...

yeah det kommer det kommer :)

Send en kommentar