google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Note to self # mange – Uden Relevans

3. okt. 2007

Note to self # mange

Når man i sit køleskab opbevarer adskillelige dåser med drikkevarer herunder guldøl af et landskendt bryggeris fabrikat, (havde i nu sendt mig en kasse af det pågældende produkt ville jeg have skrevet produktnavnnet) er det en GLIMRAGENDE ide at kontrollere HVAD det er man har gravet frem inden man sanseløst åbner dåsen, lægger nakken tilbage, og kaster indholdet i halsen.

Guldøl smager ikke ligesom cola


.
Billedet sakset fra Suspended Animation

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg drak engang britoverilte ved en fejltagelse.

Steen AA sagde ...

Slyngede som barn et helt glas eddike i halsen i den tro, at jeg var ved at stjæle resten af min storebrors citronvand.

Anonym sagde ...

Eiw nej, jeg er en rigtig tøs, og kan ikke lide øl - men er tilgengæld rimeligt begejstret for Cola - skulle lige se mit ansigtsudtryk, ved linien "Guldøl smager ikke ligesom cola"... uhhhhaaaa...

Men altså, var det cola eller guldøl du forventede at pryde dine smagsløg med :)?

Anonym sagde ...

Nu tolker jeg bare lige lidt på hvordan det animerede billede passer sammen med påstanden om at guldøl ikke smager som cola..
hm.. for nej, det gør det ikke..

Uden Relevans sagde ...

Janne: Cola.

Syl: Nej jeg gad bare ikke lave en post for et billede.

Anonym sagde ...

Nøøj. Det er jo Green Helmet Guy i baggrunden.

Send en kommentar