google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Hvem vil donere en frisk lever til Morfar? – Uden Relevans

13. okt. 2007

Hvem vil donere en frisk lever til Morfar?

Glimt fra i nat.

Morfar laver tre strikes i træk og vinder overlegent firmaets bowlingsturnering.

Morfar står i baren på verdens mest røvssyge og skumle udskænkningsted "Grock" på Frederiksberg og kyler shots i hovedet.

Kollega hiver fat i Morfar og jamrer "Du må redde mig fra den klaphat der! Dans med mig for Helv....."

Det konstateres at Søpavillionen stadig eksisterer.

04.25 Morfar rammer dynerne efter en fantastisk sjov aften med nye kollegaer.

Det er ikke hovedpine der plager mig idag, det er mere min lever der vånder sig.

Så hvis der er nogle afholdsfolk derude der gerne vil af med deres lever vil jeg gerne bytte.

7 kommentarer:

Tue sagde ...

Stakkels morfar...

Man skulle næsten tro, at alkoholerne blev tvunget i dig af
Stalins torturbaroner.

Kollegaens scorelinie "Dans med mig for helv..." var ny - den har jeg ikke set/hørt før...

Men bare rolig - jeg har hørt, at leveren kan vokse sig frisk igen - hvis man ikke alkoholisere sig i 1000 dage... (eller noget).

Du må hen på divanseren og se noget sport... Hvis du vil vælge at plage dig selv yderligere, kan du jo gense succeskampen fra i går.

Uden Relevans sagde ...

Ak ja succeskampen fra igår.

Anonym sagde ...

Jeg donerede desværre min væk sidste måned.

Uden Relevans sagde ...

Dag nabbit Patton!

Hvad har du så nu?

Maria sagde ...

Hvad kan du tilbyde i stedet for en god og næsten ikke brugt lever ?????

Unknown sagde ...

ja hva det med den søpavillion! Troede sku da oss den var død und borte!

men der bar altid .. partyharty og standerstive folk .. hmmmm .. eller nowet.

Uden Relevans sagde ...

Maria en lettere slidt og alkoholiseret årgangslever.

Pedsrn: Der var kun 22 mennesker derinde så Søpavil.. dage er vist talte.

Send en kommentar