google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); ParFiction – Uden Relevans

27. sep. 2007

ParFiction

En mere eller mindre anonym internetweblogger skriver om sit imaginære aleneliv, da jeg jo er alene eller single som det jo hedder i disse tider har jeg opfundet mig et parliv at skrive om.

Idet jeg trådte ind ad døren kunne jeg se at der var noget galt, hun stod i entreen da jeg åbnede hoveddøren, som om hun havde stået der længe og ventet fordi hun ikke vidste hvad hun ellers skulle gøre af sig selv.

"Hej skat" sagde jeg i et kluntet forsøg på at virke frejdig, i samme sekund så jeg tårerne der løb ned af hendes kinder som dråber der drypper fra vinterens sidste standhaftige istap.

Jeg søgte forgæves at fange hendes blik der stirrede tomt frem for sig.

"Er der noget i vejen?" Spurgte jeg og kendte allerede svaret med samme vished som en mand der lige har fået en dødsdom af sin læge ved at han snart skal dø.

Hun stod der med rystende skuldre og armene over kors imens hendes tårer trillede i en nærmest uendelig strøm. Jeg lagde mine arme om hende og hendes rysten stoppede et kort sekund da hun lagde sine arme rundt om mine hofter.

Vi stod sådan i en tavs omfavnelse i en evighed der varede ti sekunder "Der er noget jeg må fortælle dig" sagde hun endelig.

Det føltes som om en usynlig hånd skar mit hjerte ud med en rusten kniv af glødende stål, hvert ord ramte mig som Hefaistos hammerslag mod ambolten, jeg følte det som blev jeg flået i tusinde stykker af en ukendt kraft.

"Hvad?? Hvad er det?" får jeg fremstammet med de sidste kræfter i min sønderrevede krop.

"Der er ikke mere toiletpapir!".

16 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åh, nej.. jamen hva´ så.. hvad skete der så? ..du kan jo ikke bare slutte lige der hvor det blive allermest spændende..!!

Uden Relevans sagde ...

Hvorfor dog ikke?

Anonym sagde ...

Shit!

Jeg er lykkelig for, at jeg opfandt det fiktive singleliv!

Anonym sagde ...

Det slutter jo med en cliff-hanger - det er et godt trick til næste afsnit.

Ps. jeg er helt anonym!

Uden Relevans sagde ...

Gaffel du er super anonym ;o)

Hvis du vil have et par skrivetips siger du bare til, så kan du til gengæld coache mig over et par fadbamser.

Anonym sagde ...

Det er drama i bedste sendetid :-) Men nu kan jeg da ikke sove at bare frygt(?) / spænding over hvad der vil ske med det forhold. Det er jo en krise af de helt store.

Steen AA sagde ...

Et par små idéer til næste afsnit af dette i øvrigt ret talenfuldt fremførte hverdagsdrama:

- bliver det mønstret eller ensfarvet?
- bliver det enkelt- eller dobbeltlags?
- bliver det en sixpack eller en fortyeighter?

Uden Relevans sagde ...

Forbrydelsen gå hjem!

Anonym sagde ...

1 point fra garagen!

Anonym sagde ...

hehe - løb du så ned for at hente noget? eller havd skete der?

Anonym sagde ...

Fantastisk idé! Nu tror jeg, jeg vil til at få regelmæssig sex, en til at tage skraldet med ned og en der går til bageren lørdag formiddag. ParFiction er virkelig et koncept med potentiale! Og hvis det ikke virker bliver jeg desperat, ildelugtende og virkelig tynd - det er vist en win win situation. God weekend!

Uden Relevans sagde ...

Tak Lupo:

Janne: Læs med i næste afsnit!

Miws: Lige i skabet!

Anonym sagde ...

Nice try,mormor Cartland:-z

Uden Relevans sagde ...

Bah Steen Patton du er bare misundelig ;o)

Benny sagde ...

Du er skør moffe! ;o)

Uden Relevans sagde ...

Jeg har en livlig og kreativ fantasi.

Send en kommentar