google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfars Polterabend – Uden Relevans

21. aug. 2007

Morfars Polterabend

Ja så kunne du få blikket væk fra alle de dersens pårnoblågs og deres mere eller mindre skjulte reklamer for de værste objekter og butikker.

Hvad skal en god polterabend indeholde???

Mit bud er:

Rigelige mængder nøgenhed

Rigelige mængder sprut

Rigelige mængder larmende adfærd

Rigelige mængder morskab for alle involverede.

Det er så ikke mig der skal polterabendses men derimod Vandrer uden Klokke.

Det er blevet lagt i plenum hvad der skal ske og hvordan og hvorledes, det skal så foregå per elektronisk post. Det vil sige at seks personer skal elposte frem og tilbage for at opnå enighed om hvad der skal foregå og hvornår.

Det er en dødsejler fra starten af.

Læg hertil at to af de involverede ikke er på talefod sådan ansigt til ansigt, og kun allenådigst kan tåle synet af hinanden. Der er jo ingen grund til at male fanden på væggen før starten er gået på dette elposthelvede, chancen for at der opnåes konsensus om bare datoen er vel forsvindende lille nærmest ligeså lille som antallet af Weapons of mass destruction fundet i Irak.

Jeg vil læne mig tilbage i lænestolen, gnubbe mine fløjlsbeklædte albuer, rette på piben og lede efter mine briller imens jeg køligt observerer.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Gad vide hvad elpost er?

Anonym sagde ...

Åhhhh, der er næsten ikke noget værre! Dette er mit irritationsmoment nummer 1! Hvis du magter at sidde tilbagelænet og observere vil jeg have din metode MED DET SAMME! (Ikke noget med suspekte medicamenter eller spændetrøjer). Jeg kæmper selv ugentligt med at undlade at flå min i forvejen ikke specielt imponerende hårpragt ud af hovedet, hver gang en veninde (OG ALTID DE SAMME, HVORFOR? HVORFOR? HVOOOORFOOOR?)ikke magter at forstå, at en mailstrøm skal læses nedefra. Det er inerverende ud over det sædvanlige at koordinere per mail blandt mange, da der er ALTID er en der ikke svarer, misforstår eller bare fucker up....men altså et knæk og bræk skal der lyde herfra - det klarer I da sikkert i strakt arm! ;o)

Anonym sagde ...

...hov! er forresten helt enig i dine polterabendingredienser!

Årets Brandert sagde ...

Jeg er vild med din m�de at slappe af og observere p�.

At gnubbe sine albuer, som at der er fl�jlbekl�dte, er jo noget af en bedrift!

Anonym sagde ...

En elpost er det vi på fynsk kalder en e-beske'....

Anonym sagde ...

Fat mod! Der findes noget der hedder Finddato.dk som kan afhjælpe alle jeres problemer mht datoer for aftaler

linen ud sagde ...

Orv...det lyder som om at der har sneget sig lidt tøsefornærmelse ind i omgangskredsen

Uden Relevans sagde ...

Yep Børnehave...

Lav profil jeg holder

Yoda i kan kalde mig

Send en kommentar