google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Beam me up Scotty – Uden Relevans

15. feb. 2007

Beam me up Scotty

Ja og det sjoveste ved den bemærkning som alle kender fra Star Trek, er at den alrig er blevet sagt!.

Hvis du gennemgår samtlige afsnit minutiøst vil du finde ud af at kaptajnen siger: "beam me up". Men aldrig den sætning alle kender fra serien.

Huske du Matador? Ja? og scenen med Overlærer Andersen der står og fryser ude på altanen? Den scene er aldrig blevet filmet!

Hvem sagde mærkelig?

Nå jeg sidder og rabler, det er langt over min sengetid og jeg skulle egentlig have haft et kursus i "second Life" af en god ven, men det må vente, jeg tror bare jeg rejser langt bort et stykke tid for jeg trænger SÅ meget til ferie!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uha Moffe din gamle Trekkie (eller Trekker)

Anonym sagde ...

Endnu en fejlcitatsklassiker: "Play it again, Sam"... Hun siger: "Play it Sam". Han siger: "If you can play it for her you can play it for me"
Anyway: Second Life? Er det sånoget pyramide-helsekost-motivationshelvede?

Send en kommentar