google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Træk en gammel sweater på... – Uden Relevans

29. dec. 2006

Træk en gammel sweater på...

Ja det bliver så ikke lige en sweater, men derimod de gode gamle læderbuxer.

Mine gamle hærgede Dr. Martens boots skal også støves af og så skal jeg have fundet min "rage hættetrøje". Det er synd det ikke er varmere i vejret så kunne jeg have nøjedes med min Dead Kennedys "Rambozo the Clown" t-shirt.

Jeg skal nemlig til pånkkoncert på Stengade 30.

Min homie og jeg skal stå som de gamle røvhuller nede bagi med læderlapper på ærmerne og pibe i munden, før vi med kritisk mine beder arrangørerne om en stol og en avis.

http://www.youtube.com/watch?v=34UHjGyDoEY

Det er gode gamle "The Zero Point" og "War of Destruction" der spiller. De var store omkring 81 til 84 herhjemme og de har nærmest ikke spillet siden.

Det bliver himmelråbende højt og sjovt.

Så på arbejdet i morgen vil jeg rende rundt og råbe "HVA???" til alle der prøver at kommunikere.

7 kommentarer:

Jegmig sagde ...

Læderbukser...? Læderbukser...???

LÆDERBUKSER?????

Fannerme godt jeg ikke skal med!

Uden Relevans sagde ...

Ja pas du hellere din seng du lille :o)

Læææææææææææææææææerbukser som Monrad og Rislund ville sige det

De er sorte :o)

Jegmig sagde ...

Liiiiiiiiiiiiiidt flere detaljer end jeg havde brug for. Ydr.

Uden Relevans sagde ...

Jeg tager dem på når vi ses igen så ;o)

Maria sagde ...

Ej, hvor stort - det var garanteret nostalgi på den fede måde, håber jeg... :-)

Uden Relevans sagde ...

Maria: Det var for sindssygt godt!!!

Det var direkte tilbage til 1984...

En af de bedste koncerter ever!

Maria sagde ...

Tak for linket - har shaket hovedet til sangen op til flere gange...det holder sgu endnu !

Send en kommentar