google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar en cykelhandler taler ud – Uden Relevans

25. okt. 2006

Morfar en cykelhandler taler ud

Jeg slår ham ihjel, eller den slags er jo ulovligt, medmindre man er en primitiv hulemand ved navn Anders Fogh for så må man godt slå andre ihjel via sin forfejlede "slik USA og Bush i røven"-politik.

Ak ja hvor ville det være skønt med et folketingsvalg så vi kunne få tropperne hjem og halveret terrorrisikoen, but I digress som man siger i de amerikanske films jeg ikke gider se.

Men jeg har lyst til at kvase min cykelpusher som den her plastickop (lyden af plastickop der knuses).

Jeg har faktisk ikke tid til at fortælle historien så i må nøjes med den her teaser indtil jeg får tiden til at grifle hele det fantastiske bloddryppende drama ned.

Morfar Cliffhanger

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er som du ved ulovligt, at slå andre mennesker ihjel. Også selvom man skulle have en gyldig grund.
Desuden ville dit liv og dermed også din blog, som jeg personligt godt kan lide at læse, blive usædvanlig kedelig.
Så lad være.
Du kunne jo gå ind i politik, og se om du ikke kunne få indført en lov ang cykelpushere.

Uden Relevans sagde ...

Politik nah...

Send en kommentar