google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); En latrinær internetweblogspost – Uden Relevans

21. sep. 2006

En latrinær internetweblogspost

Jeg laver lige en disclaimer her, det man på godt dansk kalder for en helgardering.

Følgende indlæg har et lettere latrinært præg og eventuelle hvæsere kan opleve at blive stødt ved gennemhvæsning, så er du en sart lille camper må du hellere læse frøken Rumfrø fra Urban eller andre uskadelige internetweblogs.

Nu er du jo blevet advaret og jeg har kun mine to hardcore hvæsere tilbage.

Here we go:

Enten er det mig der skider en excessiv mængde bæ på størrelse med USA militærbudget eller også er der bare INTET læsestof i de to udgivelser ”Dato” og ”24 timer” der endelig har fundet vej til min brevsprække, (altså avisperkerne kan ikke finde ud af at smide aviserne ind, de skal helst sidde i klemme I brevsprækken så indbrudstyvene kan se at man ikke er hjemme og domicilet er fyldt med kold luft når man kommer hjem).

Men glad og fro iført min morgenkåbe vraltede jeg ud på dasset iført begge publikationer og da jeg var færdig med ”the business” var jeg igennem begge udgydelser, DET er sgu da tyndt!. Eh.

Morfar Din latrinære husven

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hahaha

Suzy Q sagde ...

så man kan altså ikk engang kalde dem lorte-aviser?

Uden Relevans sagde ...

hehehe Sussi!

Ulla sagde ...

Narjjj, Suzy, det var jo det, jeg ville skrive... Pis oss... Arhhahaha. Nej ok, den var ik sjov.

Send en kommentar