google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Morfar skriver om erotik – Uden Relevans

30. aug. 2006

Morfar skriver om erotik




En gang imellem skal i da også have lidt saftigt nyt i kære små, så idag er dagen oprindet hvor jeg vil skrive om erotik.

Jeg sad og surfede rundt på Quicksell idag, eller QXL som de også hedder og trykkede glad på knappen. "Se andre auktioner fra denne sælger". Her er resultatet

Søgemaskinen fandt ikke nogle auktioner der matchede din søgning i Erotik kategorien Computer & IT
Ehm jeg var IKKE i erotik kategorien, jeg var i computer & IT kategorien!!!

Skod QXL og deres nye forbedrede software! Lad os få det gamle tilbage!!!

you bastards!

Angående erotikken, så kig på billedet og afgør så lige hvor den sommerfugl har sin snabel tsk tsk

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

SÅÅÅÅ Enig! Det gamle var bare meget bedre!

Har brugt meget tid på at finde de auktioner, jeg følger... Dem fra den gamle site, har de nemt og bekvemt bare slettet, så jeg gik glip af lidt af et fund :( Det blev solgt til under ½ den reelle værdi. *SKOD*

Nå men, det kategorien var i hvert fald ikke erotik - ej heller nuttede tegneserier/film.

Uden Relevans sagde ...

Der er også heftig debat på deres forum.

Gid de blev opkøbt af Ebay!

Send en kommentar