google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Flying Zebras – Uden Relevans

20. jun. 2006

Flying Zebras

Jeg var til samtalen, veni vidi vicit.

Jeg går videre, og skal spille rollespil via telefonen imorgen formiddag.

Jeg gav dem to referencer, som jeg ved har min røv, specielt den ene skylder mig en tjeneste.

Lønnen er fin faktisk stort set hvad jeg har nu...

Så må vi se, hvad der videre sker.

Angående min mor, så holder hun sandsynligvis ikke weekenden over.

Jeg har vendt og drejet situationen med et par nære venner, min kæreste, og en fjern ven. Der er konsensus. Det er ude af mine hænder nu må jeg bare vente.

Faktisk kan man sige at jeg ikke kan foretage mig ret meget andet end, at vente...

En god ting at lave mens man venter er at se gamle videobånd med "Dangerous Brothers" favoritepisoden er "Flying Zebras".

Har du andre forslag til hvad jeg kan lave?

11 kommentarer:

Regitze sagde ...

tillykke med idag - og held og lykke med imorgen!
ud i luften med dig. gå en tur.

Anonym sagde ...

Øv! hvor er det trist Morfar :-(
Ved ikke hvad man gør medens man venter, meeen jeg tror på Regitze. Gå en lang tur. Plok ørebøfferne ind og ring til Ulla medens du traver ;-)
Jeg sender et lille uskyldigt blog-kram.

Uden Relevans sagde ...

Hup vandretur :) måske ned på tanken efter en softice.

Anonym sagde ...

JA! afsted med dig ;-)

Anonym sagde ...

Is ja er det ikke en klassisk "trøster".
Ellers hvis gåturen ikke rigtig får "blæst hovedet igennem" så kan du prøve med en cykeltur, gerne ud et sted uden alt for mange lyskryds og mennesker.
Mange tanker Carina

Anonym sagde ...

Njaaa, står selv i samme situation ... tror nok jeg vil sidde hos faren min og holde hånd mens jeg spiser min is - men jeg tror vi har forskellige behov og du bli'r liiiiige nødt til at finde ud af hvad der er rigtig for dig.... for det er dig der skal leve videre med det bagefter

Uden Relevans sagde ...

yep jeg tager derud når de ringer fra hospitalet...

Suzy Q sagde ...

eich Morfar.. det er en drøj en.. Bedste tanker til dig.
Og oveni tillykke med den gode jobsamtale..
Krams fra Suzy

Uden Relevans sagde ...

Yep det er en hemmelighed.

Mest fordi jeg helst ikke vil have at folket ved hvad jeg laver.

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

Send en kommentar