google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Fullblown Spinster – Uden Relevans

27. apr. 2006

Fullblown Spinster

Tjaeh Idag er jeg så blevet tvangsindlagt til at se "Bridget Jones Dagbog" under løfter og trusler.

Løfter om at så ville opvasken blive taget og der ville blive bagt friske grovboller, og trusler af en så fordækt karakter at jeg ikke tør afsløre dem her.

Nu har jeg så set filmen og jeg forstår visse kvindelige bloggere bedre, dog er jeg stadig ikke imponeret.

Det forlyder fra sikre kilder at der også er fremstillet en toer, men der skal større booty på bordet for at få mig til at se den også.


Morfar med munden fuld af varmt brød.

3 kommentarer:

Suzy Q sagde ...

Har du som sædvanlig taget munden for fuld? Denne gang bare med varmt brød?

Lommen sagde ...

Ganske forfriskende, vel - i forhold til den sædvanlige varme LUFT... ;-)

Dana Watsham sagde ...

Det har du rigtig godt af ....

Nogen gange er friskbagt brød bare ikke nok til at redde et tyndt koncept.

Hvis toeren er lige så udvandet gentagende som bog-toeren går du altså heller ikke glip af noget ved at nægte.

Send en kommentar