google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Tommy Troelsen er så sej at han får løg til at græde! – Uden Relevans

23. mar. 2006

Tommy Troelsen er så sej at han får løg til at græde!

Ak ja Jeg har kimet Teleservice i Flensborg ned og detvirker, min elskede nokia 6280 er færdig og jeg kan afhente den hos 3-aberne på Kultorvet imorgen...

Jeg har prøvet at tørre regningen af på mit firma men no can do, så jeg må vel selv æde den, desværre for Ulla betyder det at hun ingen housewarming gave får, medmindre hun vil have en bordskåner fabrikeret ud af en sten og en halv liter knækket hvid badeværelsesmaling.

Morfar Snart med mobilos igen.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey - om ikke andet får hun da en vældig personlig og unik gave. Ingen lige kan der findes, og ydermere er der lagt sjæl og kreativitet i den! :o)

Uden Relevans sagde ...

sådan ja! thtas the spiwit :D

Ulla sagde ...

HVAD!!?!?!! Får jeg ingen gave? Så kan du godt holde dig væk, makker!

Bordskåner... Pffffhhh!

Suzy Q sagde ...

Tryk hende på maven og pres en prut ud af hende.
Det er billigt. Og opsigtsvækkende.

Anonym sagde ...

Bordskånere lavet ud af smeltet stearin er også altid en feststarter.

Måske med lidt perler spredt kunstnerisk korrekt...

Uden Relevans sagde ...

Jeg er sikker på at det bliver en større succes end gavekort på 89 kroner til Fona, vi gik efter.

Send en kommentar