google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); åh – Uden Relevans

25. mar. 2006

åh

Man kan sige at det på mange måder var en interessant aften igår.

og NEJ jeg kom som sædvanlig ikke ud i naturen for at sidde og slappe af med Leffe...jeg må skaffe mig nogle mere stabile venner, eller han er jo stabil for han melder afbud HVER gang jo.

I dag har jeg så tømmermænner, mon det hjælper at ligge i jacuzzien med en spand kaffe.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

...eller måske bare med en spand?? ;o)

Uden Relevans sagde ...

Nah jeg er bare træt...ikke syg heldigvis.

Anonym sagde ...

Har du prøvet med en flaske vodka i boblevandet? Det må jo blive en slags combo af champagne og finsk sauna? Det er da helt sikkert noget jeg god gad vide, hvordan fungerede som koncept.

Suzy Q sagde ...

Goddag, det er Mageligheds-Politiet. De er anholdt.

Uden Relevans sagde ...

hehehe

Jeg overvejede et kort sekund at bygge en sauna også, men ... så sjovt er det sgu heller ikke at være i sauna.

Sussi KU hehehhe

Send en kommentar