google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Nina Pir nøgen og anden sjov – Uden Relevans

3. nov. 2005

Nina Pir nøgen og anden sjov

Ja Nina Pir er nøgen her på bloggen, bare søg efter billedet.

Og så var det jo at jeg kom ( til tiden faktisk) til det her fokusgruppeinterview, og der stod så nogle mennesker jeg ikke kendte, andet end jeg genkendte Kvakand med det samme, på hendes forsøg på at have en frisure, senere på aftenen forsøgte jeg at kvæle Anden, men mere herom senere.
I den virkelige verden burde jeg nok gå ned og briefe min underbo/ fedte om tilladelse til at sætte en 70 mm "gren" op på hans og min faldstamme, jeg er sikker på at den vil pynte i hans loft, i den virkelige verden burde jeg vel også spørge naboen om han vil have to rør kørende på hans side af væggen (fat chance), og jeg burde undersøge med overboen om hvornår vi kan fjerne det crap-gasrør der løber gennem vore køkkener, jeg burde støve VVS-sider igennem for at finde wc og håndvask og jeg burde vel også fixe noget mad, men som vi blev enige om på det der interview-ting, så tilsidesætter man ofte alting for at blogge.

Det var noget spøjst, da det var tydeligt at vi var forskellige og at vi blogger af forskellige årsager, men også fordi vi er nogle selvfede typer der gerne vil beundres. AT Nina Pir nøgen giver mange hits, ligesom sætningen feriebilleder nøgen...eh??? you weirdos!

De to bestyrer-sild Tanja og Ann luise?? eh.. jeg er så dårlig til navne var meget flinke til at spørge ind, til ... eh ingen gider jeg læse det her... videre til druk!!!

Saxons,bar på Jagtvej.
Kontrolpigen som var extremt sød faktisk, Kvakand og jeg var de første til at ramme baren, de andre havde "klogt" valgt at benytte sig af tohjulet transport og Frederik lavede "det store forsvindingsnummer" (c). Efter at have nedsvælget den første indledende, var der dobbelt op og det satte ligesom gang i festen og vi blev sjovere og sjovere at høre på, lige indtil Laquack ( damm her I needed that pipeline), proklamerede at jeg mindede om Christian Hjermind ( Bubber blandt fjender, den mand har vel ingen venner), hvilket ledte til et spontatnt stranguleringsforsøg der fik Anden til at fortryde at hun havde åbnet næbbet, her må jeg vel lige benytte lejligheden til at undskylde overfor Anden, men jeg er ikke så god til Bubber faktisk er han næsten oppe i Søren Fauli kategorien af overflødige mennesker.

Vi fik vendt og drejet mange emner og fortalt røverhistorier fra "Sekten.dk" ( Dating for de uindviede) og fik vendt og drejet mange emner, men pludselig var klokken blevet "alt-for-mange-Morfar-skal-op-kl5.20" og så måtte jeg tage en timeout, Kontrolpigen var lige daffet, men lovede ikke at medbringe sin lille bil. (lillesidehistorie ved parkering). "aj jeg holder over to pladser kan man det? hvortil jeg svarede: "Selvfølgelig kan du det, du er jo en kvinde!", "Nåh ja" sagde Kontrolpigen og grinede...datoen lader til at blive den 19. og dertil kan jeg vel kun tilføje Bier muss sein!

7 kommentarer:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Kontrolpigen sagde ...

Hvad fedter du for? Jeg linker ikke til dig, du linker ikke til mig, jeg besvarer ikke dine kommentarer - end of story. Men meget godt beskrevet, hvor blondineagtig jeg kan være i en bil. Thumbs up, mester! :-)

Lene sagde ...

Hallo, den 19. er det også for os der ikke er fine nok til fokusgruppeinterviews? :-)

Anonym sagde ...

Helloo...tak for i går dusen...Det var hyggeligt, men lidt hårdt i hovedet i dag...
Og Lene - ja den 19 er for hele verden...kunne være super duper hyggelgit, hvis du kom...

Anonym sagde ...

Øhm... Christian Hjermind? Bubber? Førstnævnte er da håndboldspiller, og sidstnævnte hedder Niels Christian Meyer? Eller er det noget indforstået joke-sjov jeg bare ikke SKAL fatte? :-)

Edut sagde ...

Uhmmmm Bier...

Uden Relevans sagde ...

Rander du skal ikke kommer med fakta når jeg er igang med en insane rambling...

Alle er velkomne...

Send en kommentar