google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Mit første spæde forsøg – Uden Relevans

9. nov. 2005

Mit første spæde forsøg

Jeg fik Kvakanden til at gå ind på min Sekten.dk (dating) profil og nej jeg bruger den ikke til noget mere... for at hente mine gamle "dagbogsindlæg". Det var vel en slags blog, men jeg var nok mere forsigtig med hvad jeg skrev... her er et par uddrag af extremerne.

1 Sorg.Jeg var hjemme hos Peter og jeg så et album med billeder af hans døde baby...meget trist at se...På den første side var der hånd og fodaftryk af den lille. Vægten 1.783 gram... Datoen 05.05.05 kl 15.03 ...bare at tænke på det gør en ked af det... Nogen gange kan ord slet ikke dække hvad man føler...

2 Poker med mere Opdateret kl 2150
Argh. vågner kl 12.32 en søndag, tingene begynder langsomt at falde på plads... Skomagerbillard på Horse Pub, poker hos Nicolai, FCK vinder, stegt flæsk på Stafetten...nu er det bare rækkefølgen jeg skal have orden på...det hele sluttede vist kl 04... Min mund føles som bunden af et fuglebur...indtørret og fyldt med lort... Niko og Cecilie kommer forbi senere og så skal vi ud og Se BIF vs SIF på Broonnnbi Stadion....må hellere lige drikke et par spande kaffe og finde noget mad. Puha Broooonnnbi tabte 0-0 og jeg var ved at få en på lampen da jeg kom til at ytre min tilfredshed ude på stadion, mødte også en af mine venner derude som jeg ellers ser alt for sjældent... Har aftalt at Niko, Svend, Brøndum og jeg mødes på Stafetten onsdag til stegt flæsk inden vi ser Liverpool vinde over Chelsea... I morn skal jeg i biffen med arbejdet.... oh boy free stuff :)

3 Ja så skal jeg afsted til hofbal på Prinsesse Nikolines slot... som åbenbart ligger i et festlokale i Albertslund...Jeg troede faktisk ikke der lå andet end motorveje og beton-kollegier i Albertslund... jeg har selv haft den tvivlsomme fornøjelse at residere i en af bebyggelserne derude...eller rettere to. Og jeg kan ærligt sige at jeg hellere vil sparkes i skridtet dagligt af en vred mand end at flytte derud igen. Fuld rapport fra den kedelige børnefødselsdag følger Der skal 20 dåseøl til at nå loftet, hvis man laver et tårn af dem... Den kritiske masse for dåseølstablingsexperimenter er 13! Uden et støttefundament på et tårn til ved sden af så vælter stablen!!! Der var 3 singlepiger til festen, den yngste 1 år, de to andre har jeg stiftet bekendtskab med før og selv om de da er meget søde at snakke med, så er de ikke noget for mig... Der masser af god mad var bl a frikadunser og pølsehorn og kagemand... og da jeg jo er single går folk ud fra at jeg lever af dåsemad og hvad grillen/pizzafatterkan lave og det er jo synd for mig, så nu har jeg køleskabet fuld af frikadunser, man kan åbenbart ikke lave mad når man er single...oh well freestuff!

Det var et par highligts Jeg har stadig brug for jeres input angående nedenstående post.

1 kommentarer:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

Send en kommentar