google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Hvad synes du selv du kan blive bedre til? ARGGH – Uden Relevans

25. nov. 2005

Hvad synes du selv du kan blive bedre til? ARGGH

Klokken er 8.53 min blære føles udspilet som en selvdød ko, der har ligget og rådnet på en mark i en uges tid. Der er 7 minutter til jeg skal stå ved min destination. Jeg mente selv at jeg havde afniflet hjemmefra men ak nej. Fedt at gå til samtale og indlede med Hej jeg hedder Morfar og jeg skal pisse...eh...Jeg passerer kirken ved Nikolaj Plads, og der! lige DER! omkranset af en nærmest himmelsk glorie af lys ligger redningen, et originalt pissoir fra dengang Mor var dreng...18 nanosekunder senere og kaskader af... oh well you get the general idea...således lettet begiver jeg mig videre og ringer konfident på klokken 8.59.

Jeg lægger frakken henover en stol, sekunder senere ryster jeg luf med en chef, der strax flytter min frakke til en sofa, ti sekunder senere en chef mere og min frakke må flytte sig igen doh doh doh!.

Jeg havde en krise undervejs da jeg fik helt renon i kloge ord ved spørgsmålet "Hvad synes du selv du kan blive bedre til?" Men ellers oplevede jeg at jeg gjorde en god figur. Det var sådan at den højere chef udspurgte mig og den anden sad bare og kukkelurede på mig, men jeg synes selv at det gik godt. Ingen spørgsmål om mit faglige niveau...kun om mig og mine mange tidligere jobs, masser af NLP med "HV-spørgsmål" og jeg svarede i store brede termer, for jeg kan nemlig også tale "varm luft NLP-speak"...

I awten står den på julefrokost, så jeg vågner vel en gang lørdag med et hoved som en Zeppeliner.

4 kommentarer:

Grith sagde ...

Jeg synes det lyder som om det gik rigtig godt:-) De er for dumme hvis de ikke nupper dig:-) Hvornår får du svar?
Og husk lige at være fit for fight til min føs´dagsfest lørdag ikke julefrokost-morfar:-)

Lene sagde ...

Hallo, hvor længe har de tænkt sig at trække den?

Uden Relevans sagde ...

Jeg får svar tidligt i næste uge, men jeg tror den er i skabet.

Suzy Q sagde ...

Det lyder fa'me godt, du! åhr hvor fedt må det være at være på vej til et nyt job!?!

Nøj hvor jeg håber for dig.

KH og god frokost ;-)

Suzy

Send en kommentar