google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); ARGGH Malere gå hjem! – Uden Relevans

15. nov. 2005

ARGGH Malere gå hjem!

Kommer hjem fra arbejdet, og ser at 400 pingviner er i færd med at skændes med mammutterne og isbjørnene om hvor der er "rægti darjli kronlænnerkollt"...Hele hytten er MAX 4 grader varm, og alle vinduer mod gården står på vid gab, radiatorerne var jeg så klog at slukke igår, for ellers havde de da begået selvmord.

Jeg går i gang med at lukke lidt til, da jeg hører en stemme falsk råbe " ÆBlemand kom indenfor æææææblemannd har du nogle æbler med til mig idag... " osv osv... så står der Gud hjælpemig en maler-abe lige ude foran vinduet og synger Højt og pivfalsk, han havde ikke set mig for så var han da faldet ned at stilladset af bar pinsomhed.

Det mest ufede er at jeg ikke må lukke vinduerne fordi malingen skal tørre, så nu vil jeg tage hjem til min moar istedet for at fryse røven af herhjemme. :-).

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad? Der står da ikke noget om noget? Falsk reklame på msn??

Uden Relevans sagde ...

MSN er dybt overvurderet Frk Julie.

Anonym sagde ...

hrmpf

Send en kommentar